REGULAMIN WILLA JAROSTA
§ 1
- Najmujący apartament Gość Aparthotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa.
W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma prawoodmówić wydania klucza do apartamentu. - W karcie meldunkowej Gość osobiście składa podpis.
- Najmujący apartament Gość nie może przekazywać go innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba, za którą uiścił opłatę.
- W przypadku, gdy w apartamencie przebywa więcej osób niż zostało to określone, właściciele zastrzegają sobie prawo do anulowania rezerwacji bez zwrotu kosztów lub obciążenia rachunku osobywynajmującej apartament, kwotą adekwatnądo ilości osób pozostających w apartamencie według obowiązującego cennika.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, Aparthotel nie zwraca opłaty za niewykorzystanie świadczenia.
§ 2
- Apartament w Aparthotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 dnia następnego.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu.Życzenie przedłużenia pobytu zostanie uwzględnione w miarę posiadanych możliwości.
- Aparthotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Aparthotelu w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
- Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując apartament, przyjmuje się, że apartament został wynajęty na jedną dobę.
- Pozostanie w apartamencie lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści apartament po godzinie 11.00 - program komputerowy recepcji naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu apartamentu według obowiązującego cennika.
§ 3
- Aparthotel świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi poprawę standardu świadczonych usług.
- Aparthotel ma obowiązek zapewnić Gościom warunki do pełnego, nieskrępowanego i bezpiecznego wypoczynku oraz profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie usług świadczonych
w obiekcie. - Sprzątanie apartamentu i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń odbywa się podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności wówczas, gdy wyrazi na taką czynność zgodę.
- Aparthotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na terenie prywatnym należącym do Aparthotelu czy poza jego terenem.
- Aparthotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w apartamencieprzez Gościa. Przedmioty te będą odesłane na koszt Gościa, na adres przez niego wskazany.
W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Aparthotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego. - Goście korzystający z usług świadczonych przez Aparthotel Bory 6a akceptują, iż na terenie w/w obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa stosowany jest monitoring.
§ 4
- Dzieci poniżej 13 lat,przez cały czas pobytu w Aparthotelu muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzeniai szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń Aparthotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób. Gość zobowiązany jest do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. Równowartość tych szkód i ich usunięcia pokrywa Gość i wyraża także zgodę na wystawienie faktury bez jego podpisu na przedmioty, które sobie przywłaszczył bądź zniszczył i zobowiązuje się do jej zapłaty w terminie 7 dni od jej wystawienia. Strony ustalają, że w przypadku powstałych z tego tytułu sporów, sądem właściwym do ich rozstrzygania będzie Sąd Rejonowy w Zakopanem.
- Przyjmowanie gości jest dozwolone poza godzinami ciszy nocnej – w godzinach od 7.00 do 22.00. Gośćponosi całkowitą odpowiedzialność za swojego gościa, zwłaszcza za szkody wyrządzone na mieniu właścicieli budynku i innych gości.
- W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Aparthotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do: niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu Aparthotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzeniai zniszczenia oraz opuszczenia terenu Aparthotelu.
- Do obowiązków klienta należy również pozostawienie umytych naczyń przed wyjazdem, ponieważ ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe.
§ 5
- W Aparthotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 7.00 dnia następnego. W tych godzinach Goście i osoby korzystające z usług Aparthotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
§ 6
- Na terenie Aparthotelu, w apartamentach i na balkonach, obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Złamanie tego zakazu jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów związanych zde-aromatyzacją apartamentu w wysokości 1.100 złotych.
- Na terenie obiektu Aparthotel Bory 6a obowiązuje zakaz:
- wnoszenia do apartamentu nart, desek snowboardowych i rowerów,
- chodzenia w butach narciarskich i snowboardowych,
- handlu i akwizycji,
- używania grzałek oraz innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia obiektu z wyjątkiem ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany, zamknąć okna oraz drzwi zamknąć na klucz.
- Osoby przebywające na terenie obiektu Aparthotel Bory 6a zobowiązane są do zapoznania się i przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu. Dokonanie rezerwacji jednego z apartamentów oznacza zapoznanie się z postanowieniami Regulaminu i akceptację jego treści przez wszystkich Gości użytkujących apartament.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest CREDIT SERVICE Kancelaria Usług Finansowych, Ubezpieczeniowych i Geodezyjnych Rafał Zahraj ul. Wapienna 7a Bielsko-Biała 43-300
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.
Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
adres e-mail : biuro@willajarosta.pl.
- Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
- Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
- Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
- Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
- W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
- ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
- zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
- regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;